Mooi bedrijf, klantvriendelijk ,goede service en betrouwbaar , helemaal top !!

Wij zijn al vele jaren klant bij autobedrijf Gert Pater en zijn zeer tevreden. Bij reparatie wordt vooraf goed overlegd over de kosten. En bij inruil / aanschaf van andere auto wordt er zeer goed naar je wensen geluisterd; ga zo door!!

Goed geholpen.

Goede service, vriendelijk.

Uitstekend!!

Het contact met autobedrijf Pater is altijd prettig. De leenauto staat klaar als je komt. En het allerbelangrijkste: het onderhoud aan de auto is ook in goede handen. Kortom: genoeg redenen om van Amersfoort maar Barneveld te rijden voor de zorg van onze auto

helder en duidelijk. Ik kan het aanbevelen.

Zie boven

Altijd prima, goede sfeer goede sevice

Is altijd prima goede service

Na aanschaf een klein probleem met de auto. Contact gehad en afspaak gemaakt , probleem snel verholpen.

vertrouwd en deskundig

Een fijn, eerlijk bedrijf met deskundige mensen.

Lekker goedkoop

Super nette service. Had APK en een beurd. Werd gebeld en vroeg of ik akkoord was met de dingen die gebeuren moesten. Inmiddels zijn we 2 weken verder en heb ik nog geen factuur gekregen. Wel deze vragenlijst, dus ben benieuwd of de factuur nog komt. ;) (Want uiteraard wil ik wel netjes betalen) anders super goedkoop beurtje ;)

geweldig

super en deskundig geholpen en geweldig vriendelijk personeel.

goede en snelle service

ik vind het prettig werken met deze garage. Altijd even bellen als de APK is gebeurd en wat er precies gedaan is. Erg blij mee.

Onderhoudsbeurt helemaal ok

Afspraak en onderhoudsbeurt ok

Keurige mensen en correct geholpen.

snel en degelijk

ik had een lekke band en binnen een dag was het helemaal gefixt met een nieuwe, exact de zelfde band er onder. helemaal top.

Super goed!

Ik kon tussendoor terecht. De boardcomputer gaf in het rood aan dat mijn remblokken vervangen moesten worden. De remblokken waren echter nog goed en men heeft een signaaldetector vervangen. Dit scheelde enorm in de kosten en ik ben snel geholpen. Bovendien kreeg ik ook een leenauto mee, omdat het iets langer duurde dan ik had verwacht. Echt topservice!

Fantastische service!

Na inbraakinschade (2x) fantastisch geholpen waarbij ze actief meedenken en de schade letterlijk beperken. Zeker een aanrader!!

Goed geholpen en goede service bij aankoop 2e handsauto

Goed bod voor mijn inruil. Nieuwe auto in prima conditie. Voor aflevering uit eigener beweging er nog twee nieuwe banden onder gezet.

Ben zeer tevreden

Je wordt netjes geholpen

Perfect,

Altijd accuraat, hele goede service, en iedereen is erg aardig..

Aandacht voor de klant en goed werk

Ik werd uitstekend geholpen en er was goed overleg over de komende reparatie.

Prima afgehandeld

Snelle en correcte afhandeling door aardige mensen terzake kundige mensen.

Geweldige service tijdens een nogal ongelukkige situatie

Een paar minuten voor we op vakantie zouden gaan kwamen we erachter dat onze achterband lek was. Gelijk contact opgenomen met autobedrijf Gert Pater en nog geen half uur erna stonden ze al met de auto ambulance voor onze deur. Volgepakte auto erop, mee naar de zaak, band repareren en met maar één uur vertraging konden we alsnog vertrekken richting ons vakantie adres. In 1 woord super!

Wij zijn gelijk geholpen. Wij zijn daar heel blij mij. Het resultaat is heel goed

Staan altijd klaar voor een vraag

Staan altijd voor je klaar.

En zijn duidelijk in communicatie!

Meer dan uitstekend

Goedendag, Wij zijn door beide verkopers uitstekend behandeld en zijn daardoor zeer tevreden . Het is wel even wennen aan de auto , met veel meer apparatuur , voor Hybride enz.enz. Alles went , zelfs……. ! Maar ……zeer tevreden !

Valkseweg 180

3771SJ Barneveld